:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> عرضه کتاب در نهمین نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری تا 40درصد تخفیف | جهان بین
۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۷
کد مطلب : ۸۷۱۵

عرضه کتاب در نهمین نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری تا 40درصد تخفیف

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان چهارمحال و بختیاری از عرضه کتب در زمینه های مختلف تا ۴۰ درصد تخفیف در نهمین نمایشگاه کتاب استان خبر داد.
عرضه کتاب در نهمین نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری تا 40درصد تخفیف
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوزT حسین گنجی در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه برزگ کتاب چهارمحال و بختیاری گفت:در نهمین دوره از نمایشگاه کتاب استان چهارمحال و بختیاری حدود ۴۰۰ناشر در غالب ۱۹۰ غرفه آخرین آثار خود را در معرض دید علاقمندان به کتاب قرار می دهند.
گنجی اظهار داشت: در این نمایشگاه ۳۵هزار عنوان کتاب با موضوعات مختلف از امروز شنبه 16 شهریور  به مدت یک هفته درمحل نمایشگاه های دائمی کتاب در شهرکرد به نمایش گذاشته شده است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان تصریح کرد: علاقه مندان می توانند برخی کتب مورد نیاز خود را تا ۴۰ درصد تخفیف در این نمایشگاه تهیه کنند و این امر به منظور تشویق مردم به خواندن کتاب است.
وی، پرداختن به موضوعات روز به خصوص در سبک زندگی، پرداختن به بحث دفاع مقدس و تنوع در موضوعات فرهنگی و اجتماعی را از ویژگی های مهم این دوره از نمایشگاه کتاب دانست.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

محمد
من متعجبم که چرا بین مسئولین برگزارکننده نمایشگاه هیچ گونه اطلاع درستی در رابطه با تخفیف ها نیست.تو پوستر ها زدن 40درصد-روی یک سری برگه که توی نماز جمعه 15-6-92 دادن نوشته از 20 تا 30 درصد-آقای گنجی یه چیز دیگه میگه.لا اقل درست بگید ببینیم چند درصده؟؟؟؟

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۱:۵۵

1 Jan 2020